REKLAMACJE
Prosimy o sprawdzenie paczki w obecności kuriera oraz zgłoszenie ewentualnych uszkodzeń lub braków.
Reklamacja uszkodzenia przesyłki, która powstała w trakcie transportu będzie uwzględniana na podstawie zgłoszenia dokonanego u pracownika firmy kurierskiej w momencie jej dostarczenia. Prosimy również o kontakt telefoniczny (+48 603 999 715) z naszą firmą w dniu dostawy, w przypadku jakichkolwiek zastrzeżeń i problemów.
W przypadku gdy zawartość przesyłki różni się od tej zamawianej, należy sporządzić protokół przyjęcia przesyłki z wyszczególnieniem zawartości i podpisem Kuriera. Będzie on następnie wykorzystany do spowodowania uzupełnienia bądź zamiany towaru tak, by był on zgodny z zamówieniem.
Zgodnie z międzynarodowymi zwyczajami wina korkowe nie są wymieniane. Ponieważ przykładamy olbrzymie znaczenie do pełnej satysfakcji Państwa z dokonanych zakupów, w przypadku stwierdzenia złej jakości produktu (wino korkowe) prosimy o niezwłoczny kontakt telefoniczny z Działem Obsługi Klienta (+48 603 999 715), w celu znalezienia zadowalającego Państwa rozwiązania.
Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2002 roku o ochronie praw konsumentów, z towaru zakupionego w sklepie internetowym można zrezygnować bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Do przesyłki zwrotnej prosimy dołączyć dowód zakupu. Zgodnie z prawem w przypadku zakupów przez Internet, kupującemu przysługuje prawo zwrotu całej kwoty łącznie z kosztami wysyłki.